Skip to main content Skip to footer

PRESENTEER JEZELF ALS AANTREKKELIJKE WERKGEVER

Door aandacht te besteden aan de manier waarop jouw bedrijf zich als werkgever presenteert, vergroot je de effectiviteit van jouw bedrijfscommunicatie naar (potentiële) werknemers. Dit kan leiden tot het verkrijgen van een groter aantal gekwalificeerde sollicitanten en minder verloop onder de huidige werknemers.

HOE GAAN WE TE WERK?

INVENTARISATIE

Waar staan we nu? Wat is er al gedaan rondom employer branding en hoe succesvol was dit? Samen kijken we naar de omvang van het traject.

HET DOEL

Vervolgens kijken we naar wat je wil bereiken. Wat is het doel van dit traject? Sneller personeel vinden, huidig personeel meer tevreden maken of beide? Dit bepaalt hoe we het traject opzetten.

HET PLAN

Nu het doel duidelijk is, stellen we een plan op die daar het beste bij past. We wegen elk mogelijk component af om zo het meest efficiënte plan voor jouw bedrijf of organisatie op te stellen.

UITVOERING

Nadat iedereen tevreden is met het brandingplan kan deze uitgevoerd worden. Dit kan zowel door jezelf gedaan worden, als door ons uitgevoerd worden. Ook als wij het plan niet uitvoeren staan we altijd gereed voor vragen en ondersteuning.

WAAROM BRANDING?

Het tekort aan werknemers en het veel wisselen tussen banen is een groeiend thema. Dit vergroot ook het belang van employer branding, waarbij jouw bedrijf zich presenteert als aantrekkelijk bedrijf om te werken. Door dit concept goed in te richten voor zowel huidige als potentiële werknemers zal het verloop afnemen en meer sollicitanten zich aanmelden.

Welkom bij DRIFE (voorheen Interforce Webdevelopment en Brûlée). Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.