Skip to main content Skip to footer

TREK JOUW KLANT OVER DE STREEP

Potentiële klanten die al geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst vragen soms meer informatie omdat zij al verder zijn in hun beslissingsproces. Het is van belang om jouw marketing hier ook op af te stemmen. Denk hierbij aan brochures, blogs, e-mails met informatie. Al deze content wordt niet richting de klant gepusht, maar is wel beschikbaar wanneer de desbetreffende persoon in deze fase van de customer journey is aangekomen. 

WAAROM INBOUND MARKETING?

Het beslissingsproces van een klant is opgedeeld in verschillende fases. Hoe verder de potentiële klant in dit proces zit, hoe meer gedetailleerde informatie wordt gevraagd. Door dit compleet in te richten zorg je ervoor dat de potentiële klant net het laatste zetje in de rug krijgt om tijdens zijn afweging voor jou te kiezen.

Welkom bij DRIFE (voorheen Interforce Webdevelopment en Brûlée). Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.